HTML

Kokszos Tóni okosságai

Friss topikok

  • első számú anarchista: Itt a kispöcs. Jelentem, már 35,5 centis. Nem akarlak elszomorítani, de Nabi biztos, hogy megcsin... (2011.06.10. 23:02) Reload

Linkblog

2012.07.18. 02:40 kokszostoni

Koccolás a sittről

No, gecikéim, baszottul régen írtam. Ennek nem az az oka, hogy nem akartam, sem az, hogy megdöglöttem, mert ha megdöglöttem volna, akkor most meg nem írnák, hanem ültem, na. De baszki majdnem 2 évet, és most darálhatod a pofámba, hogy az lócsöcs, hogy te 10-et lehúztál szervkereskedésért, én azt kurvára leszarom, a te bajod, ez meg az enyém. Míg te unalomtól átízzadt ujjakkal vakartad a ráncos töködet, én a seggem szüzességéért küzdöttem. Bazmeg, kőkemény hierarchia van ám, vagy úr leszel bent egyből, és megmutatod tekintélyesen, hogy téged ám nem basztathat egyik törzsvendég dzsipó sem meg az ilyen ukránféleségek, vagy csicska leszel bazmeg, és akkor nincs mese,kőkeményen bejátszik az análfűrész,és ez még csak a dologpasszív része.

Azt kérded, hogy a bánatos brébe kerültem be? Hát, beszoptam, ennyi. A kismisi, a kokszos haverom félcsöves, nyomorult öccse köpött valami samesznak, hogy illegálban tartom a szterót,meg megy az adok-veszek okosba. Jött is valami elbaszott rohamosztag hirtelen, ott ülök egy szál faszban a fotelban, lóg a pofámból a pákó, meg flesselek az Egorythmiára, meg behaluzva matyizok valami kelet-német porkára,mert már az újakat baszottul unom, erre ezek mg betaszigálnak a meseautóba, aztán a bíróságon le is tudták gyorsan az ügyet, mert az az Emőke vagy a fasztuggya milyen idióta nevű bírónő beintézett az ánusztágítóba két évre. A faszba élünk már, egy tyúklopásért megy a pereskedés 5 évig, nekem meg annyi időt nem adnak, hogy megfenyítsem az asszonyt, hogy amíg bent baszom a rezet, nem ám kúrecolni mindenféle spuris pöccsel, mert először a saller repül, aztán meg ő.

Ja,igen, a kismisi, az a geci még azelőtt beadta a kulcsot, mielőtt szabadultam volna. A rohadék, pedig első dolgom lett volna, hogy még a szart is kiverem belőle,bár akkor meg emberölésért ülném laposra a seggem. Mindenesetre a csepeli Kiskakas kocsma retyójában találták meg szétdurrant erekkel, bazmeg,még a dartsz is kilógott még a karjából, állítólag gecironda látvány volt,mindenesetre megkeresem hova kaparták ezt a nyomorultat, és lebrunyálom a sírját végtisztességem jeléül. Na, most zúzok, a szomszéd Vili, tököm se tuggya amúgy ki, akkor költöztek ide, mikor bent voltam, birkapörköltöt főzött a tiszteletemre. Ez vagy akar valamit vagy tényleg jófej, maj lemeózom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kokszostoni.blog.hu/api/trackback/id/tr964663485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása