HTML

Kokszos Tóni okosságai

Friss topikok

  • első számú anarchista: Itt a kispöcs. Jelentem, már 35,5 centis. Nem akarlak elszomorítani, de Nabi biztos, hogy megcsin... (2011.06.10. 23:02) Reload

Linkblog

2012.07.18. 16:09 kokszostoni

Franciakenyér vazelinnel

Tolom be a belem feszt másnaposan a pékségbe. Nem lep meg, bazze, még mindig a Juci néni ott a főgóré. Még kis porbafingó voltam, de Juci néni már akkor is a pékségben csapatta, és már akkor is öreg volt, mint a Mátra. Nagy spíler volt az öreglány, elfogyasztott vagy 5-6 férjet, szerintem már ő sem tudta számon tartani létszámilag őket, de valami tragikus okból kifolyólag mindig özvegyen maradt. Mondjuk szerintem a vénlány tette el őket okosban láb alól, legalábbis Juci néni természetéből simán kinézem az angyalarcú pszichopatát. Anno is, mikor muter leküldött hajnalfaszadáskor azokért a szájonbaszott kiflikért reggelire, próbáltam csórni a kakaóscsigát, de Juci néni olyan atompontosan osztotta ám a csicskalángost telibe, hogy mondom egy kurva kakaós nem éri meg, hogy agyrázkódást kapjak a vén kurvától, de azért szépen összespanoltunk. Főleg mikor kartonszámra hoztam neki fillérekért az ukrán cigit, mert füstölt az öreglány, mint a gyárkémény, mégis úgy cipelte a baszott nagy liszteszsákokat, hogy a szomszéd gyerek, a Feri, ilyen 120 kilós benga állat is összeszarta volna alattuk magát.

Na, szóval zúzok be a pékségbe, köszönni se tudok bazmeg, Juci néni fennhangon a többi 15 vásárló előtt: „Hát hol az anyád aranyeres picsájában vakartad már a szőrös töködet, Thóóónikám, bazmeg, nem láttalak már több, mint egy éve. Itt pletykálják ezek a vén kurvák, hogy megmurderoltak már tégedet vagy háromszor, de mondom én ezeknek a fapináknak, hogy pofalapos, a Tóni majdnem egyetemet végzett üzletember, azt nem picsázzák csak el úgy, bár, mintha kicsit meghasasodtál volna, baszod,. Kapol fittness kroásszant, baszki, elhízol nekem itt,mint az én mihaszna kölköm, a faszát nem tudja már elérni, akkora a potroha a kis gecónak.”

Ez a sok csicska meg sasol engemet, bazmeg, mintha én lennék a varganorman,  de aztán még bevágta a vén picsa a kegyelemdöfést.

„Jájj, baszki, Thóónikám, kérdezgetlek itt, mikor eszembe jutott, hogy sitten voltál, miért is, na mondd már,kurvákat futtattál vagy fegyvercsempészés vagy mivót?? No, és milyen volt odabent, várjál, adjak kroásszan helyett inkább franciakenyeret? Heheee. A szomszéd patikában most akciós a vazelin, de hozzám is ma hajnalba szállították a friss, tanyasi vajat”

Na, ha nem lettem volna atom másnapos, és kevergett volna a belem, esküszöm agyonbaszom egy kéthetes bagettel a vén kriptaszökevényt, de fogtam a kurva franciakenyeret, aztán bevágtam három kétdekásat a Kiskakasban terápiás célzattal. Esküszöm, ettől a vénasszonytól leszek bipolár egyszer.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kokszostoni.blog.hu/api/trackback/id/tr914664550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása