HTML

Kokszos Tóni okosságai

Friss topikok

  • első számú anarchista: Itt a kispöcs. Jelentem, már 35,5 centis. Nem akarlak elszomorítani, de Nabi biztos, hogy megcsin... (2011.06.10. 23:02) Reload

Linkblog

2010.12.22. 22:16 kokszostoni

Karácsonyi lidércnyomás

Faszom, ránézek a naptárra, mondom mér piros ez, mikor az asszony nem is menstruál. Aztán belibben ilyen pendelybe, hogy aszongya, szívem, itt van minnyá a karácsony, ugye vettél nekem valami szépet, azt a Bulgari gyűrűt, ugye, ugye? No, bazmeg, ha nem szól, kajakra elfelejtem, ami engem mondjuk nem különösebben zavar, de bazmeg, ezek a picsák képesek akkora patáliát csapni, ha elfelejtesz valami bizbasz kis dátumot, hogy ötször megfordulsz a faszod tengelye körül.

Húzok be abba a retkes plázába, hogy az uccsó pillanatban nézzek valami szájonbaszott ajándékot a népnek, persze már minden kifosztva, de leszarom, jó lesz annak a köcsög Gyulának az az XS-es spongyabobos alsógatya, úgyis ilyen hangyányi méretű a fasza mereven is, meg mostanság elég drágán adja a cuccot, szóval még ennyit sem érdemelne az a kretén.

Anyám már ezer éve nyaggat, hogy vegyek neki kenyérsütőt. Mondom, minek, bazmeg, mikor az asszonnyal állandóan azt a fos norbis hungarocellt zabáljátok naphosszat, de aszongya, hogy múltkor azt olvasta a Rubint Rékától, hogy az otthon gyártott, teljes kiőrlésű kenyér elmulasztja a cellulitiszt, szóval fogjam be a pofám, és vegyem meg végre azt a kurva sütőt. Árulták is, bazmeg a Média Márkban annyi pénzér, hogy az már fájt fizikálisan, de, ennyit megér, hogy egy évig ne nyarvogjon nekem anyám.

Az asszony meg kap egy plüssmacit, oszt jóvan. Faszom, mit gondolnak ezek, hogy húszezresekkel törlöm ki a valagam, hogy ilyen 15 millás brillgyűrűket vegyek? Múltkor lőttem neki a búcsúban a céllövöldében egyet minőségi műanyagból, elégedjen meg azzal.

Aztán meg itt van a húgom. Mivel jó kedélyemben voltam, vettem neki egy 40 centis, duplaágú dildót egy József körúti sexshopban, ha már évek óta nem képes összeszedni egy normális faszt. Meg amúgy is le volt értékelve, csak azért, mert valami Tester matrica volt ráragasztva. Ilyen masszívan fekete színűt vettem direkt, mert az ilyen feka bengákra bukik amúgy a ribanca.

Magamnak meg vettem hazafelé egy bömös dzsipet, ennyi meló, meg lökdösődés után igazán megérdemlek egy ilyen apróságot.

Aztán meg még van egy halom rokon, de azok le vannak szarva, mi vagyok én, bazmeg, szeretetszolgálat?

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kokszostoni.blog.hu/api/trackback/id/tr902533425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása