HTML

Kokszos Tóni okosságai

Friss topikok

  • első számú anarchista: Itt a kispöcs. Jelentem, már 35,5 centis. Nem akarlak elszomorítani, de Nabi biztos, hogy megcsin... (2011.06.10. 23:02) Reload

Linkblog

2010.09.17. 01:38 kokszostoni

Faszomtalanságok

Az van, gecik, hogy hiába mondják, hogy férfiember ilyenről nem beszél, ezt mind faszság. Mert igenis, az ember statuáljon példát, és vállalja fel, hogy mások is okuljanak a példájából, hogy rohadt módon átbaszták farokügyileg. Mert talán az eddig sem volt titok, hogy mekkora mérettel lettem megáldva, és vagyok is rá büszke joggal. Megnézném én azt a kongói fekát, akinek csak fele ekkora van, és hiába szövegeltek, basszátok meg, hogy a faszomon kívül más témám nincs, engem arra tanítottak, hogy az ember arról beszéljen, amihez ért. Ez pedig nálam a gyúrás és a kúrás.

Na, de igazából nem is ezen akartam csattogtatni a fitymám, hanem múltkor épp nézem a porkát a csajom gépén, mert ő persze valamelyik ribi barátnőjével shoppingolt, és megjelent vagy öt pár új cipővel, hogy a sarka szakadna bele a seggébe. No, szóval épp megy a recsi ezerrel, mikor szemfüles lettem egy elég tekintélyes brére ott oldalt. Persze hozzám képest az is bolhafasz volt, de a korábbi állapotához képest azért szemmel látható volt a különbség, és azt ígérte a fickó, hogy neked is minimum 10 centit fog nőni, ha beszeded azt a szart, amit reklámoz, én meg mondom, hogy a faszba ne érne meg 100 ájrót + szállítási költséget, ha jövő héten már 55 centis dákóval állhatok a sok csicska elé a kondiban. Ütöm be a bankkártyaszámot, mint a katonatiszt, aztán jövő héten már jön is a csomag Beijingből, vagy honnan a halálból, biztos valami holland város. Bontom ki, ilyen öklömnyi kapszulák bazmeg, hát, a Csillag börtön összes lakóját könnyebb leszopni, mint ezt a szart lenyelni, de csak sikerült a kurvaéletbe. Aztán vártam türelemmel, amúgy nem éreztem semmit, csak, hogy a végtagjaim bizsiznek, meg, hogy full szőrös lett az egész seggem, de mondom, leszarom, úgysem nekem kell nézegetni, ennyit meg simán megér, mert már nem bírtam tovább, és két nap múlva lemértem, és mit látok, baszki?! Másfél centit nőtt! Hát buzi lennék nem azonnal tesztelni élőben. Az asszony is amúgy itthon volt, alanynak megteszi jobb híján, és, hát cumizza, cumizza, mint a szopósmalac, de nem áll fel, bazze. Ezt mondjuk betudtam annak, hogy már két hete együtt vagyunk, és ennyi idő után már joggal feltételezi azt az ember, hogy ellaposodott a kapcsolat, így nem is paráztam, hanem más tesztalanyt kerestem.

Jött ez a Matild. Nem egy íkúfájter a csaj, de csak rá kell fél szemmel pillantanom, már megy a robotszopás részéről, és be kell ismerni, azt master- szinten műveli. Épp ezért nem értettem, hogy miért nem moccan meg minimálisan se a faszom. Mondja is a Matild, hogy hiába lett nagyobb a dákóm, ha közben egy impotens barom vagyok, és amúgy bárki megmondhassa, hogy milyen galamblelkű vagyok, de ezért a kijelentésért azért kiosztottam neki egy sallert, hogy a feje körbefordult a nyakán. Holnap pedig megyek a faszdoktorhoz. Csak az asszony meg ne tudja.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kokszostoni.blog.hu/api/trackback/id/tr12302188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása