HTML

Kokszos Tóni okosságai

Friss topikok

  • első számú anarchista: Itt a kispöcs. Jelentem, már 35,5 centis. Nem akarlak elszomorítani, de Nabi biztos, hogy megcsin... (2011.06.10. 23:02) Reload

Linkblog

2010.09.03. 13:11 kokszostoni

Lehánybúcsú

 Ma reggel felkelek, és mire ébredek? Ott áll a csaj vigyázzba állva, kajástálca kezében. Aszongya, szívem, itt a friss kroásszan meg kávé, ahogy szereted. Mondom mi a faszom, de azért bezabáltam, ha már így kínálta, ne mutatkozzam illetlennek meg úgysem volt még ilyenre példa, szal meg kell becsülni az olyan pillanatokat, mikor az asszony tudja, hogy mi a dolga. De aztán elkezd dörgölődzni, mondom, bazmeg már, hát üljél már le a seggedre, kiöntöm a kávét a picsába, anyám ágyneműhuzatjára, aztán meg én leszek elküldve a halál faszára általa. De csak nem hagy nyugodni. Aszongya, hogy nem akarok-e este elmenni a haverokkal gyúrni meg meginni valamit. Mondom akar a faszom, egész héten ott izzadtam a teremben, az aranyerem majd szétdurran, itthon nézem a Kegyetlen Faszszopók negyedik évadját. Mert, hogy ő elmenne lánybúcsúba, mert az Enikő barátnéja, egy felfújt szájú kurva (tudom, engem is le akart szopni, én meg véletlenül hagytam) férjhez megy. Aztán jön ilyen szöveggel, hogy már látta a ruháját, hogy milyen szép, ilyen halvány pink, meg a smink, amit a Juli csinált milyen fasza, meg házat kapott az apjától, és Szesellre mennek nászútra, és a vőlegénye, a Zsolt, az a higanytestű tacskóképű maffiózó a tenyerén hordozza.

Aztán elkezd itt nekem bőgni, hogy milyen jó az Enikőnek, és, hogy én már mikor kérem meg az ő kezét. Mondom, kisszívem, majd, ha dupla faszom nő, visszatérünk rá, addig egy szót se többet erről az egész proli baromságról, és a lánybúcsút meg felejtse el. Tudom én mi zajlik ott. Először csak összeülnek diszkréten, majd az egyik alaposan bebaszott barátnő felkiált, hogy Meglepetééééééés!, és bejönnek ilyen meztelencsigák, rázzák a behorpadt mellkasukat meg a girhes pöcsüket, amire tejszínhabot fújnak, a csajok meg azt nyalogatják. Vonulnak végig az Andrássyn ilyen bálnafasz hosszú Limóban, a felnyitott tetőn meg riszálják a picsájukat, és szétokádják a verda kárpitját. Anyám meg ott lakik a Köröndön, majd mit fog szólni, meg az én pofám is égne, mert engem amúgy konzervatívul neveltek, nem hiába mondta anyám is mindig, hogy fiam, bazmeg, első a tanulás, csak utána a faszverés. És én a mai napig ehhez tartom magam, nem hiába járok már közel 14 éve egyetemre, ahol amúgy az a kis buznyák dékán ki akart baszarintani, de én befenyítettem, hogy asziszed én jókedvemben csengetek szemeszterenként félmillát, kisköcsög? No, de nem akartam eltérni a tárgytól, a lényeg, hogy csippendél faszokról ne is álmodjon, amíg az én csajom akar maradni. Vacsorát azért főzhet még.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kokszostoni.blog.hu/api/trackback/id/tr322268844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása