HTML

Kokszos Tóni okosságai

Friss topikok

  • első számú anarchista: Itt a kispöcs. Jelentem, már 35,5 centis. Nem akarlak elszomorítani, de Nabi biztos, hogy megcsin... (2011.06.10. 23:02) Reload

Linkblog

2010.08.28. 00:32 kokszostoni

Aszongya a csajom blogoljak. Mondom mevan? Én a hagyományos cuccokat tolom, nem bízok ezekben a modern doppingokba. Nézd meg, gecó, a Zsíros Robit! Két hónap alatt olyan izomzata lett, hogy mindenki összeszarta magát, mikor meglátta, aztán meg vitték intenzívre, mert totál szétbaszódott a mája meg a gyomra. És le is eresztett. Most úgy néz ki, mint egy összeaszott gumicsónak. Nem csoda, hogy nyugtatókkal tömi magát valahányszor a tükörbe néz. Mondja a zasszony, hogy hülye vagy, bazze, ez nem dopping, hanem ilyen internetes napló. Hogy írsz mindenféle szarságról, a többike meg jól elolvassák. És mondom mégis mi a faszról írjak. Én az ilyesmit már az általánosban letudtam, mert már akkor éreztem, hogy a testemből fogok megélni, és tekintélyt parancsolni erőteljesen. Hogy írjak erről, mert így népszerűbb lehetek, mint a Sóher Norbi, és jövőre én kerülhetek be a Ginisz Rekordokba, hogy több ezer bulát sikerült megerobikoztatnom, és ez reklámnak is jó, mert sokkal többen fognak jönni a szalonba, mert tudni fogják, hogy nekem megfelelő szakértelmem van arra, hogy lefaragjak a seggükből meg izmot gyúrjak a satnya karjukra. no, nem mintha most nem menne jól a bolt, azért elégedett vagyok, hogy Bömösben feszíthetek, de mindezt magamnak köszönhetem, szóval semmi irgykedős megjegyzés, mert leverem a veséd, bazmeg!

 

 

No. szóval csak oda akarok kilyukadni, hogy a jó fizikum az alapja mindennek. Lehet itt magyarázkodni, hogy dehát én úgysem tudom megcsinálni, le van szarva a genetika! Asszed én is 60 centis biszepszekkel jöttem a világra? Hát, gecire nem! Ezekért kőkeményen meg kelett dolgozni. Mert én is ám ültem egész nap a tévé előtt, oszt zabáltam a pizzát orrba- szájba, hogy akkora lettem, mint egy kandisznó, a picsák meg persze, hogy le se szartak. És ettől csak még többet zabáltam. Aztán jött a mesterem, a Sztero Lajos, és kurvára felnyitotta a szemem. Aszongya, "Tóni, te geci, bazmeg, mivan már, hát az életkedvem elmegy, ha csak rád nézek. Ülsz itt bazmeg egy kiizzadt trikóban, lógatod a petyhüdt pöcsöd, hát mégis, elgondolkodtál már azon hova vezet ez? Egész életedben porkára akarsz recskázni, közbe meg sírsz, hogy senki nem szopkodja a faszod?! Na, gyere csak le, bazze, a konditermembe, 2 hónap alatt embert faragok belőled!" És megcsinálta, ember! Ettem a szarjait, gyúrtam, mint az állat, és tessék, bazmeg. A szalonos csajok sírva könyörögnek, hogy legalább egyszer had vegyék a szájukba a golyszit. De ezt csak pár kivételezettnek engedem meg, mert amúgy féltékeny az asszony. Csak tudnám mi a faszér, mikor nekem lenne okom rá.Itt van ez a kis csicska pöcsöm, ez a Bandi. Itt alattomosan írogatnak a faszbúkon, mintha nem látnám mit művelnek. Bár a csaj aszonta, nincs mér aggódnom, mert a fickónak csak 32 centis hangyafasza van. De, azé, ha egyszer a kezeim közé kerül, a nyaka köré csomózom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kokszostoni.blog.hu/api/trackback/id/tr262253527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása